zaterdag, juni 30, 2007

Waterballet





















Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. Maar ik kan het toch even niet laten.Het grootste drinkwaterbedrijf van Nederland had een uitermate genereus gebaar gemaakt door het personeel van ons bedrijf (en dat zijn nogal wat mensen) blij te maken met vrijkaartjes voor het waterballet Aquafantastica.
Nu ben ik niet zo van het ballet, ik zie eigenlijk liever gras groeien of verf drogen, maar K. is een vrouw en houdt wel van dansen. Af en toe geeft ze zelfs een voorstelling, speciaal voor mij en danst dan een medley van de horlepiep, de chachacha en sluit het geheel af met een stukje Broadway.
Daarom gingen we vanmiddag toch maar even kijken. Ik moet eerlijk toegeven, de eerste vijf minuten was best Aquafantastica, maar daarna werd het toch een beetje meer van hetzelfde en gleed het niveau af van Aqua-okay naar Aqua-Boring. Zelfs K. vond er niks meer aan en kon het niet laten om elke vijf minuten op haar horloge te kijken of het al vier uur was, want dan zouden we verlost worden van deze groep enthousiast dansende en springende balletfiguren.
Na de derde toegift floepte eindelijk het licht weer aan en de groep padvinders die zich achter ons zat te vervelen slaakte een zucht van verlichting.
Ook wij verlieten opgewekt de zaal. Op de weg terug naar huis kochten we nog maar even een zak hout voor onze tuinhaard, zodat het tripje niet helemaal nutteloos was geweest.

Labels:

4 Comments:

  • Bij ons is het nu ook een waterballet. Een soort van moesson.

    By Anonymous Anoniem, at 01 juli, 2007  

  • Tja, inderdaad...waterballet gaat snel vervelen...

    By Anonymous Anoniem, at 01 juli, 2007  

  • Goh.. wat jammer nou dat ik mijn kaarten had weg gegeven.. :)

    By Anonymous Anoniem, at 02 juli, 2007  

  • Het lijkt mij vooral een sterren dansen op het ijs, qua cultureel gehalte....

    By Blogger Zeppo, at 09 juli, 2007  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader