zaterdag, juni 23, 2007

Verbeterpuntje

Terwijl vrouwen over de hele wereld hun borsten laten vergroten, de neusvleugels laten inklappen en het overtollige gele-vlavet uit kont, buik en dijen laten wegzuigen met iets dat lijkt op een stofzuiger from hell, schieten ze met z’n allen volledig hun doel voorbij. Om de vrouw als zodanig van versie 1.0 naar versie 1.1 te kunnen laten upgraden moeten de borsten niet groter en dat zwembandje moet niet weg, nee vrouwen, die blaas moet groter!
Alle vrouwen die ik in mijn leven ben tegengekomen moeten om de vijf minuten naar het toilet. Nu is dat thuis geen enkel probleem, maar onderweg is het reuze irritant. Vooral als er nergens een openbaar toilet valt te bespeuren, zodat het betreffende vrouwspersoon min of meer gedwongen is in een cafe wat te nuttigen, zodat ze in de (in een eerder logje besproken) “plas-lus” terecht komt. De vicieuze cirkel van “drinken/plassen in café/daar weer wat moeten drinken/vijf minuten later weer plassen”.
Vandaag was het weer zover. Eigenlijk gingen we maar gewoon een wandelingetje door de buurt maken om een huis te bekijken wat te koop stond. K. bereidde zich terdege voor en ging van tevoren wel twee keer naar de w.c. Maar amper tien minuten later klonk het gevreesde “ik moet plassen!” weer, waardoor een verkorte versie van het wandelingetje werd afgewerkt. Bijkomend voordeel was wel dat het geplande half uurtje winkelen in het buurtwinkelcentrum kwam te vervallen, zodat we, mede door het feit dat de laatste halve kilometer in looppas werd afgelegd wel lekker vroeg weer thuis waren.
Hebben eventuele vrouwelijke lezers van mijn blog hier inmiddels al een oplossing voor gevonden? (Plasgootje en Tena Lady heb ik al voorgesteld bij K., maar daar wil ze niet aan)

Labels:

4 Comments:

  • Zo'n Tenalady gaat wel stinken hoor... Ik heb er ook trouwens last van als ik bier drink. Op eens kom ik op een punt dat ik elke 10 minuten moet pissen. Vreselijk.

    By Anonymous Anoniem, at 24 juni, 2007  

  • Haha, herkenbaar. Bij mij helpt twee keer voor het weggaan (en slapen) redelijk, ik heb trouwens best wel wat vriendinnetjes die het uren volhouden, dan ben ik altijd verbaasd, want ik lijk zelf meer op K. ;-).

    By Anonymous Anoniem, at 24 juni, 2007  

  • Ik denk dat het aan jou ligt. Ik kan normaliter errug lang zonder toilet...maar de laatste keer dat ik bij jou was,haalde ik de tienminutenlimiet steeds niet...opmerkelijk. Ergo; niet te lang bij Ary lopen, dan is een Dependslip niet nodig (au, niet slaan)

    By Anonymous Anoniem, at 24 juni, 2007  

  • Ik hoor dat ook vaak, maar ik heb er zelf helemaal geen last van. Jarenlange training! Als er namelijk iets irritant is, dan is het wel iemand die zegt: moet je nou alweer? Nee hoor, ik ga voor we weggaan en als we dan weer naar huis gaan een keertje!

    By Anonymous Anoniem, at 25 juni, 2007  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader